گوشت قرمز ارزان‌تر می‌شود

کدخبر: ۶۱۱۸۷۸
اقتصادنیوز: رئیس شورای تامین کنندگان دام از افزایش ۳۵ درصدی عرضه دام سبک خبر داد و گفت: در هفته های آتی میزان عرضه دام سنگین هم افزایش می یابد که براین اساس شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
گوشت قرمز ارزان‌تر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوساله و گوسفندی وارد و در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین عرضه می شود.

منصور پوریان، قیمت هرکیلو لاشه وارداتی گوسفندی را ۲۶۰ هزارتومان و گوساله ۲۶۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش حجم واردات و تولید داخل پیش بینی می شود که هفته آیتده قیمت گوشت کاهش یابد.

پوریان از افزایش ۳۵ درصدی عرضه دام سبک خبر داد و گفت: در هفته های آتی میزان عرضه دام سنگین هم افزایش می یابد که براین اساس شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: کاهش قیمت گوشت تا رسیدن بازار به نرخ متعادل ادامه دارد که امیدواریم این امر هرچه سریع تر با حجم توزیع گوشت داخل و میزان واردات محقق شود.

او گفت: با توجه به شرایط دمایی، میزان زایش های پاییز دام سبک در جنوب غرب و جنوب کشور افزایش داشته که همین امر منجر به ایجاد تعادل و عرضه قیمت در بازار می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید