عضویت سازمانی سوبازار؛ خدمتی جدید در راستای ارائه اطلاعات بازار به سازمان‌ها و شرکت‌ها

کدخبر: ۶۱۳۴۷۲
اقتصادنیوز: سوبازار به عنوان تنها مرکز عرضه گزارش‌های بازار ایران از خدمت جدید خود تحت عنوان «عضویت سازمانی سوبازار» رونمایی کرد. در این خدمت ویژه که با همکاری مرکز نوآوری دنیای اقتصاد عرضه می‌شود، شرکت‌ها و سازمان‌ها در صنایع مختلف قادر خواهند بود علاوه بر امکانات سایر اعضا شامل جستجو، مشاهده و دانلود نامحدود گزارش‌های بازار ایران، از امکانات گسترده ویژه کسب و کارها بهره‌مند شوند.
عضویت سازمانی سوبازار؛ خدمتی جدید در راستای ارائه اطلاعات بازار به سازمان‌ها و شرکت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز عضویت سازمانی سوبازار شامل مجموعه‌ای از خدمات اختصاصی به سازمان‌ها است که در چهار قالب خدمات اطلاعاتی، رسانه‌ای، مشاوره‌ای و آموزشی دسته‌بندی شده‌اند.

خدمات اطلاعاتی اعضای سازمانی سوبازار

سوبازار به عنوان اولین و تنها بازارگاه گزارش‌های بازار ایران، اطلاعات 34 صنعت مختلف کشور را به تفکیک به اعضای خود عرضه می نماید. اعضای سازمانی سوبازار می توانند بیش از 3000 گزارش موجود در سوبازار را جستجو کرده و آن‌ها را به صورت نامحدود دانلود کند. گزارش‌های موجود در سوبازار هر ماه به روز شده و در صنایع مختلف طبقه‌بندی می شوند. همچنین در بخش گزارش‌های غیر رایگان سوبازار، اعضای سازمانی برای خرید گزارش‌ها از تخفیف ویژه برخوردار می شوند. این گزارش‌ها توسط شرکت‌ها و موسسات تحقیقات بازار کشور تهیه شده و هر یک اختصاص به یک صنعت خاص دارند. اطلاعات گزارش‌های رایگان و غیر رایگان به روز شده در سوبازار بر اساس حوزه فعالیت هر عضو، به اعضای سازمانی ارسال می‌شوند.

    خدمات رسانه‌ای سوبازار به سازمان‌ها

با توجه به ارتباطات استراتژیک سوبازار با مهمترین رسانه‌های اقتصادی کشور، اعضای سازمانی سوبازار می‌توانند از امکانات رسانه‌ای متعددی بهره مند شوند. از جمله این رسانه‌ها می‌توان به روزنامه دنیای اقتصاد، پایگاه خبری اقتصادنیوز، مجله تصویری اکو ایران، ایران دکونومی و رسانه تحقیقات بازار روند اشاره کرد. تهیه، انتشار و تحلیل گزارش‌های متنی و تصویری از فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در رسانه‌های کشور و همچنین گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، بخشی از این خدمات می‌باشند که بر اساس مورد، به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه انجام می‌شوند. سوبازار به عنوان مرجعی برای فعالان حوزه تحقیقات بازار، پیش از این اقدام به برگزاری رویدادهای تخصصی متعددی کرده است. از جمله این رویدادها می‌توان به پنل تحقیقات بازار برای رسیدن به زندگی سالم (با همکاری انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)، پنل تحقیقات بازار برای توسعه پایدار در بخش سلامت عمومی (با همکاری انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)، ، پنل تحقیقات بازار بر بستر فناوری در نمایشگاه الکامپ (با همکاری گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد) و کنفرانس مارکت‌وی (با همکاری شش شرکت تحقیقات بازار کشور) اشاره کرد. حضور سازمان‌ها در رویدادها و پنل‌های تخصصی و انتشار اخبار مربوط به این حضور به عنوان سخنران، حامی، پنلیست و مدعو از دیگر خدمات رسانه‌ای رایگان به اعضای سازمانی است. همچنین سوبازار با همکاری با کنفرانس‌های خارجی مرتبط، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا بتوانند به‌عنوان میهمان یا اسپانسر ویژه در این مراسم حضور داشته باشند.

    خدمات مشاوره‌ای سوبازار به سازمان‌ها

یکی از خدمات سوبازار به شرکت‌ها و سازمان‌ها، تهیه گزارش‌های سالانه است. گزارش‌های سالانه کسب‌وکارها را شاید بتوان ویترین و اولین نقطه آشنایی مشتریان با آن‌ها دانست. ارائه گزارش سالانه مناسب، موجب بهبود وجهه کسب ‌و کار در جامعه خواهد بود. سوبازار با داشتن کادر مجرب و متخصص در حوزه گزارش‌های تحقیقات بازار، مشاور کسب‌وکارها در زمینه انتشار گزارش سالانه خواهد بود. این خدمت برای اعضای سازمانی سوبازار با تخفیف ویژه انجام می شود. همچنین با توجه به ارتباطات گسترده سوبازار با بازیگران اصلی صنعت تحقیقات بازار، اعضای سازمانی سوبازار می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای برای انتخاب مجری پروژه‌های تحقیقات بازار بر اساس نوع نیاز هر پروژه استفاده کنند.

    خدمات آموزشی سوبازار به سازمان‌ها

سوبازار به اتفاق شرکای راهبردی خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متعددی با هدف تربیت نیروی انسانی در حوزه تحقیقات بازار و بازاریابی می‌نماید. دوره‌های تخصصی تحقیقات بازار و علم داده که با همکاری سوبازار و آکادمی دنیای اقتصاد برگزار می‌شوند، به پرورش و شناسایی افراد نخبه در حوزه تحقیقات بازار می‌پردازند. اعضای سازمانی سوبازار علاوه بر امکان حضور کارکنان خود در این دوره‌ها با تخفیف ویژه، می توانند فارغ‌التحصیلان ممتاز این دوره‌ها را در بخش های مختلف بازاریابی و تحقیقات بازار استخدام کند.

برای ثبت عضویت و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

گروه کالار (KALAR Group) که در زمینه تحقیقات بازار از طریق تهیه و انتشار گزارش‌های تخصصی فعال است، در سال 1400 با درک یک نیاز مهم تجاری در اقتصاد ایران، اقدام به راه‌اندازی اولین و جامع‌ترین مرکز عرضه گزارش‌های بازار ایران با نام سوبازار نمود. کلیه گزارش‌های عرضه شده در سوبازار توسط سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و پژوهشگران معتبر تهیه شده و در معرض فروش یا استفاده علاقمندان قرار می‌گیرند. این پلتفرم، با جمع‌آوری و ارائه گزارش‌های بازار از منابع مختلف، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دیدگاه جامعی از بازار هدف خود داشته باشند. سوبازار به‌عنوان پلتفرم و رسانه جامع تحقیقات بازاریابی ایران، با درک اهمیت تکمیل زنجیره ارزش این صنعت، به دنبال خلق اکوسیستم تحقیقات بازار ایران است تا بتواند بازیگران این صنعت را گرد هم آورد. از جمله این بازیگران می‌توان به کسب‌وکارها، شرکت‌های تحقیقات بازار، آژانس‌های بازاریابی، رسانه‌ها، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، پلتفرم‌های کاریابی و نهادهای دولتی اشاره کرد. شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد در سال 1402 با درک نقش میانجیگری خود در نظام اقتصادی و به‌عنوان بخشی از گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد اقدام به سرمایه‌گذاری در پلتفرم سوبازار کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید