کرمان موتور برگزار می کند؛

فروش قسطی خودرو با قیمت ویژه

کدخبر: ۶۱۳۷۶۷
اقتصادنیوز: کرمان موتور جک S3 خود را به صورت نقد واقساط در دسترس متقاضیان قرار می دهد. این طرح فروش قسطی از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.
فروش قسطی خودرو با قیمت ویژه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، فروش قسطی خودرو با توجه به شرایط بازار در دستورکار شرکت های خودروساز قرار گرفته است. کرمان موتور برخی از محصولات خود را با موعد تحویل 90 روزه به صورت نقد و اقساط به متقاضیان واگذار می کند..

 

این طرح فروش قسطی از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

کرمان موتوری ها این محصول کراس اوور خود را به صورت منعطف و با دو پیش پرداخت با توجه به شرایط مالی خودروسازان، عرضه می کنند. البته اگر متقاضیان بخواهند می توانند با پرداخت حدود 910 میلیون تومان این خودروی مونتاژی به صورت نقدی خرید کنند. 

مشتریان می توانند جک S3 را با پیش پرداخت 400 میلیون تومانی و همچین 650 میلیون تومانی خریداری کنند. اگر متقاضیان پیش پرداخت 650 میلیون تومانی را واریز کنند می توانند الباقی قیمت خودرو را در اقساط 18 ماهه، 24 ماهه یا 30 ماهه به واحد فروش کرمان موتور پرداخت کنند. اگر پیش پرداخت 400 میلیون تومانی را انتخاب کنند. تنها می توانند الباقی قیمت خودرو را در بازه 18 ماهه یا 24 ماهه به حساب اعلامی از سوی کرمان موتور واریز کنند. بازه پرداخت اقساط بوسیله چک و هر سه ماه یکبار است. اقساط پیش پرداخت 400 میلیون تومانی در بازه 24 ماهه حدود 85 میلیون و 500 هزار تومان است. اما در بازه 18 ماهه متقاضیان باید اقساط حول و حوش 105 میلیون تومانی را  پرداخت کنند. اولین چک نیز باید در تاریخ 15 خرداد 1403 پاس شود. خودروها در اسفند 1402 تحویل مشتریان می شود. کرمان موتوری ها جریمه دیرکرد سه درصد به صورت ماهانه نیز برای خود در نظر گرفته اند.

جک S3 با دو رنگ سفید و مشکلی در این طرح فروش حاضر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید