رصد بازار کالای اساسی؛

قیمت گوشت گوسفندی امروز 28 آذر 1402

کدخبر: ۶۱۶۶۹۸
اقتصادنیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در زمان حاضر گوشت قرمز گوسفندی به‌صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به‌صورت بسته‌بندی با قیمت ۲۹۹ هزار تومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه‌بندی با قیمت هر کیلوگرم از ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.
قیمت گوشت گوسفندی امروز 28 آذر 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، جبرئیل برادری با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی در تأمین و نظارت بر توزیع مرغ و گوشت قرمز اظهارکرد: جهاد کشاورزی تنها متولی تأمین و مدیریت عرضه با قیمت مصوب است و نظارت بر مراکز عمده و خرده فروشی میادین میوه و تره‌بار از طریق جهاد کشاورزی منتج به عرضه مرغ به‌نرخ مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: میادین میوه و تره‌بار عمده استان تهران و امین‌آباد به‌عنوان پایانه و سکوی عرضه وظیفه توزیع گوشت مرغ تأمین‌شده توسط جهاد کشاورزی استان را به کاسبین سطح شهر، اصناف، رستوران‌ها، پزنده‌ها، پادگان‌ها و سایر مراکز عرضه با قیمت عمده ۷۳هزار تومان به‌عهده دارند.

برادری قیمت مرغ را در این میادین ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان عنوان کرد و ابرازکرد: روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد نیز در سطح میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها درحال عرضه است و قیمت‌ها تحت نظارت بازرسین قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به عرضه گسترده گوشت قرمز بیان کرد: در زمان حاضر به‌منظور تنظیم بازار، گوشت قرمز گوسفندی به‌صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به‌صورت بسته‌بندی با قیمت ۲۹۹ هزار تومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه‌بندی با قیمت هر کیلوگرم از ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید