توضیح شرکت راه‌آهن درباره استرداد مبلغ بلیت مسافران قطار تهران-مشهد

کدخبر: ۶۲۲۰۸۲
اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: مسافران می توانند حداکثر در مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با همراه داشتن اصل بلیت، کارت ملی یا شناسنامه، به دفاتر فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت وجه خسارت اقدام کنند.
توضیح شرکت راه‌آهن درباره استرداد مبلغ بلیت مسافران قطار تهران-مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل تاخیر ۵ ساعته هزینه بلیت مسافران قطار نورالرضا تهران- مشهد به‌ طور کامل استرداد می‌‌شود.

به گفته وی قطار تهران- مشهد شرکت نورالرضا که ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب از مبدا حرکت کرده بود، دیروز صبح به دلیل نقص فنی دیزل، به مدت پنج ساعت در شهر شاهرود متوقف شد. 

خبر مرتبط
بیمه شخص ثالث برای قطار‌ها/ درخواست بیمه مرکزی از راه‌آهن+ فیلم

اقتصادنیوز: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: حتما بیمه شخص ثالث ریلی قابلیت خیلی بیشتری نسبت به بیمه مسئولیت فعلی خواهد داشت تا خدایی نکرده اگر حادثه‌ای رخ داد به تعداد و مبلغ بیشتری زیان دیدگان را می‌شود از این مسیر پوشش داد.

او می گوید: هزینه بلیت مسافران این قطار، به طور کامل به مسافران مسترد می شود.مسافران می توانند حداکثر در مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با همراه داشتن اصل بلیت، کارت ملی یا شناسنامه، به دفاتر فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت وجه خسارت اقدام کنند.

گفتنی است پیش از این قطار مشهد _ یزد هم به دلیل نقص فنی با تاخیر ۴ساعته مواجه شده که با ازدحام جمعیت در ایستگاه راه آهن مشهد روبرو شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید