علت تاخیر عجیب قطار مشهد به تهران

کدخبر: ۶۰۵۱۹۲
اقتصادنیوز: سرپرست روابط عمومی راه‌آهن گفت: قطار مشهد- تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود 3 ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد.
علت تاخیر عجیب قطار مشهد به تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ جلال مختاری، سرپرست روابط عمومی راه‌آهن درباره تاخیر قطار مشهد- تهران که صبح امروز به دلیل نقص فنی در لکوموتیو در ایستگاه دامغان دچار تاخیر شده بود، اظهار داشت: قطار مشهد- تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود 3 ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد و دیگر مشکلی پیش نیامد و قطار بدون مشکل به تهران رسید.

وی با بیان اینکه تکانه‌های قطار ارتباطی به مشکل لکوموتیو نداشت و تکانه‌ها عوامل متعددی دارند اما در این قطار تکانه نگران‌کننده‌ای پیش نیامده بود، گفت: یک تکانه به دلیل اتصال لکوموتیو جدید به قطار بود و این تکانه طبیعی است.

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن با بیان اینکه فضای قطار آنچه در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، متشنج نبود و تنشی بین مسافران ایجاد نشد، تاکید کرد: با توجه به تاخیر پیش آمده وعده ناهار به طور رایگان به مسافران ارایه شد و 50 درصد هزینه بلیت به مسافران این قطار عودت داده شد.

تیتر یک
کارگزاری مفید