زمان بررسی تعطیلات آخر هفته مشخص شد/مجلس پنجشنبه را تعطیل می‌کند یا شنبه؟

کدخبر: ۶۲۵۴۰۹
اقتصادنیوز: نماینده اردکان در مجلس گفت: بررسی تعطیلی دو روز در هفته در جلسه بعدی مجلس انجام می شود.
زمان بررسی تعطیلات آخر هفته مشخص شد/مجلس پنجشنبه را تعطیل می‌کند یا شنبه؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه،  با طرح کاهش ساعات کاری ادارات و افزایش تعطیلات هفته به دو روز موافقت کردند.

محمدرضا دشتی اظهار کرد: یکی از همکاری‌های خوب دولت ومجلس در زمینه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز بوده و ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت کاهش یافت.

وی افزود: به جز ایران چند کشور محدود دیگر تعطیلات یک روز داشته‌اند که نمایندگان لایحه‌ای آوردند که در جلسه بعدی مطرح می‌شود.

خبر مرتبط
آخرین خبر از لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته/ تذکر کمیسیون اجتماعی به هیئت رئیسه مجلس

اقتصادنیوز : نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مطالبه کارکنان و نیروهای دستگاه‌های اجرایی کشور است و تقاضا دارم در دستور کار جلسات صحن مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۵۲ روز در سال تعطیلات جمعه و ۲۶ روز تعطیلات ملی داریم ومیزان تعطیلات ما، ۶۵ درصد میانگین تعطیلات جهانی بوده که با افزایش تعطیلات به تقویت حوزه خانواده و رونق گردشگری کمک خواهد شد و در جلسه بعدی مجلس این طرح، مطرح و تکلیف آن مشخص می‌شود.

خبر مرتبط
خبر مهم از افزایش تعطیلات آخر هفته/ شنبه تعطیل می‌شود یا پنجشنبه؟

بیشتر نمایندگان نظرشان برای روز دوم تعطیلات، شنبه است. این موضوع به ارتباط ما با سایر کشورها و بازارهای جهانی برمی‌‌‌گردد که شنبه و یکشنبه تعطیل هستند.

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در بررسی‌های بعدی مشخص می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید