یک کارشناس اقتصادی:

برخی هنوز نمی‌خواهند بپذیرند تحریم بر اقتصاد کشور تاثیر دارد!

کدخبر: ۶۲۶۲۳۰
یک کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص تحقق وعده‌های دولت اظهار داشت: دولت باید اعلام کند که شاخص‌ها از ابتدای تشکیل تاکنون چه میزان بوده است. یعنی نرخ تورم را از چقدر به چقدر رسانده است.
برخی هنوز نمی‌خواهند بپذیرند تحریم بر اقتصاد کشور تاثیر دارد!

به گزارش اقتصادنیوز مهدی پازوکی به روزنامه آرمان ملی گفت: گفت:  برخی نمی‌خواهند بپذیرند که تحریم بر روی اقتصاد ایران تاثیر دارد  و اتفاقا این نپذیرفتن به نفع کاسبان تحریم است. الان وضع عده‌ای در کشور بسیار خوب شده از جمله کاسبان تحریم، رانت‌خواران.

او افزود:مگر این دولت نمی‌گوید که من با فساد مخالفم ؟درباره فساد «دبش» بگوید که چه کسانی را برکنار کرده و میزان دقیق این سوءاستفاده چقدر بود است؟ هنوز افکار عمومی این مساله را نمی‌داند.

وی گفت:  دولت رسما اعلام کند که نرخ ارز در مردادماه 1400 که دولت سیزدهم روی کارآمده چقدر بوده و الان چقدر است. ارزش پول ملی چقدر کاهش پیدا کرده است. قیمت کالاهای اساسی کف کوچه و خیابان چقدر بوده و چقدر شده است.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: شاخص‌ها به کنار؛ کالاهای اساسی روغن برنج، مرغ، گوشت و شکر ابتدای دولت آقای رئیسی چه قیمتی داشته  و الان چه قیمتی دارد؟ یا نرخ ارز را اگر در نظر بگیریم الان 2 برابر شده در حالی‌که صادرات نفت‌مان بیشتر بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید