در گزارش اقتصادنیوز مطرح شد

عضو جدید خانواده هایما در دسترس متقاضیان/ سود خرید این محصول ایران خودرو چقدر است؟

کدخبر: ۶۲۷۹۷۴
​اقتصادنیوز : ایران خودرو عرضه هایما X7 به متقاضیان واجد شرایط را در دستور کار کار خود قرار داده است.
عضو جدید خانواده هایما در دسترس متقاضیان/ سود خرید این محصول ایران خودرو چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز، هایما X7 که اعلام شده بود از آذر امسال از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد، قرار است در دسترس متقاضیانی که برای این محصول جدید ایران خودرو نام نویسی کرده و پیامک تحویل خودرو را دریافت کردند، قرار بگیرد.

مشتریانی که پیامک ایران خودرو برای تحویل گرفتن این خودرو به دستشان رسیده می توانند از از دوشنبه 23 بهمن 1402 تا سه اسفند سال جاری با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو نسبت به پرداخت وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

عرضه این خودرو بعد از تکمیل پرونده از سوی ایران خودرویی ها در بازه زمانی 90 روزه کاری نهایی می شود.

اطلاعیه ایران خودرو نشان می دهد هایما X7 در سه رنگ در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار می گیرد. مشکی آبنوس، ذغالی متالیک و خاکستری متالیک رنگ هایی است که مدیران ایران خودرو برای این محصول جدید خود جهت عرضه به متقاضیان در نظر گرفته اند. 

متقاضیان برای خرید این خودرو به قیمت کارخانه باید حدود یک میلیارد و 480 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند. قیمت بازاری هایما X7 حول و حوش یک میلیارد و 660 میلیون تومان است بنابراین متقاضیانی که می توانند در این دور از عرضه هایما X7 آن را از کارخانه خریداری کنند حدود 180 میلیون تومان سود را به حساب خود واریز خواهند کرد. 

ایران خودرویی ها پیش از هایما X7 سه عضو دیگر خانواده هایما را به سبد محصولاتی خود اضافه کرده بودند.

هایما S7، هایما S5 و هایما S8 سه محصولی مونتاژی آبی های جاده مخصوص از خانواده هایما بودند که پیش از X7 به سبد محصولاتی این خودروساز اضافه شده بودند.

ایران خودرو بعد از بازگشت تحریم ها تنها توانست محصولات برند چینی هایما را به عنوان خودروی مونتاژی در سبد محصولاتی خود حفظ کند و سایر برندهایی که مونتاژ آنها را در دستورکار داشت به ناچار از سبد محصولاتی خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص حذف شدند.

البته هنوز ایران خودرویی ها نتوانسته اند تولید هایما S8 و هایما X7 را به اندازه دو عضو دیگر این خانواده هایما افزایش دهند. پیش بینی می شود تمرکز مدیران تولید محصولات مونتاژی ایران خودرو روی افزایش تیراژ دو عضو جدید خانواده هایما در سال آینده، باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید