جزییات پرداخت وام مسکن به این افراد/ مبلغ و سود تسهیلات اعلام شد

کدخبر: ۶۲۸۳۴۱
اقتصادنیوز: به گفته معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن، متقاضیان می‌توانند برای ساخت واحد مسکونی در زمین‌ها از وام 550 میلیون تومان نهضت ملی مسکن با سود 18 درصدی استفاده کنند.
جزییات پرداخت وام مسکن به این افراد/ مبلغ و سود تسهیلات اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مجید جودی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای تشویق مردم به مهاجرت معکوس به روستاها، اظهار کرد:‌ این طرح برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهاست که می‌خواهند به روستاها مهاجرت معکوس داشته باشند.

وی با بیان این‌که بر اساس برنامه یک میلیون قطعه زمین در این طرح به مردم واگذار می‌شود، افزود:‌ تاکنون 600 هزار قطعه زمین تملک شده که به‌صورت اجاره 99 ساله به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

خبر مرتبط
با این ترفند وام ۵۵۰ میلیون تومانی بگیرید

اقتصادنیوز: در صورتی که متقاضیان با مهاجرت معکوس قصد بازگشت از شهر به روستاها را دارند بنیاد مسکن یک قطعه زمین همراه با وام ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان می‌کند.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ساخت واحد مسکونی در این زمین‌ها از وام 550 میلیون تومان نهضت ملی مسکن با سود 18 درصدی استفاده کنند. البته می‌توانند از وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی با سود 5 درصدی نیز برای ساخت و ساز استفاده کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به حذف دو شرط فاقد مسکن بودن و ساکن روستاها برای واگذاری زمین، گفت: به‌زودی سامانه ثبت‌نام این طرح در وزارت راه و شهرسازی بازگشایی می‌شود.

جودی یادآور شد: اسامی روستاهای دارای ظرفیت واگذاری زمین مشخص شده و در حال بارگذاری در سامانه است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید