کدام مناطق کشور سرد می‌شوند؟/ این استان‌ها رکورددار گاز شدند

کدخبر: ۶۲۹۲۳۴
اقتصادنیوز: رئیس مرکز راهبری شبکه گاز کشور، گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب بالاترین میزان مصرف را داشتند و امیدواریم با مدیریت مصرف پایداری شبکه را در روزهای آینده حفظ کنیم.
کدام مناطق کشور سرد می‌شوند؟/ این استان‌ها رکورددار گاز شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا کوشکی با بیان اینکه روز گذشته شاهد افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری بودیم، اظهار کرد: میزان مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده، پنج درصد افزایش یافت و میزان مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته از ۴۷۰ میلیون مترمکعب به ۴۹۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: با توجه به تداوم کاهش دما در کشور، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده روند افزایش مصرف گاز را داشته باشیم و میزان مصرف گاز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در این بخش‌ها به عدد ۵۴۰ تا ۵۵۰ میلیون مترمکعب برسد.

خبر مرتبط
مصرف گاز رکورد زد/آخرین وضعیت خطوط انتقال گاز بروجن

اقتصادنیوز: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حجم مصرف گاز کشور در ۲۴ ساعت گذشته گفت: این مقدار مصرف حدود ۷۰ درصد تولید گاز است.

رئیس مرکز راهبری شبکه گاز کشور با بیان اینکه هم اکنون پایداری گاز در شبکه کاملا برقرار است، تصریح کرد: با توجه به برودت هوا به‌ویژه در مناطق شمالی و شمال شرق کشور، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی با مدیریت مصرف، در تامین پایدار گاز مشارکت داشته باشند.

کوشکی که در گفت‌وگویی تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به استان‌های پر مصرف، گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب بالاترین میزان مصرف را داشتند، امیدواریم با مدیریت مصرف پایداری شبکه را در روزهای آینده حفظ کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید