انتخاب 6 رمزارز پرسود در 2034 توسط هوش مصنوعی

کدخبر: ۶۲۹۴۶۸
اقتصادنیوز: یک سیستم هوش مصنوعی موسوم به پرپلکسیتی پیش‌بینی کرده که شش ارز دیجیتال وجود دارند که می‌توانند در طول سال 2024، عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته باشند.
انتخاب 6 رمزارز پرسود در 2034 توسط هوش مصنوعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بیت‌کوین در سال 2024 توانسته افزایش قیمت قابل توجهی داشته باشد و تحلیل‌گران انتظار دارند این رمزارز بتواند در ادامه سال، رکوردهای قیمتی خود را جابه‌جا کند. اما در بازار کریپتو، کدام رمزارزها می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشند؟

عملکرد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ بسیار چشمگیر بوده و این ارز دیجیتال نه تنها در زمینه رشد قیمت بلکه به دلیل افزایش استفاده با روند درخشانی همراه بوده است.

به نوشته کوین پوتیتو، افزایش استفاده از بیت‌کوین به تأیید صندوق‌های قابل معامله این ارز دیجیتال در بیش از یک ماه گذشته مربوط می‌شود که باعث شده سرمایه‌گذاری در بزرگ‌ترین ارز دیجیتال با سهولت بیشتری همراه شود.

از سوی دیگر، با در نظر گرفتن چهارمین رویداد هاوینگ بیت‌کوین که حدود دو ماه دیگر موعد آن فرا می‌رسد، پیش‌بینی می‌شود این ارز دیجیتال یک سال خوب را داشته باشد و حتی برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال ممکن است از مرز 150 هزار دلار نیز عبور کند.

در این میان، یک سیستم هوش مصنوعی موسوم به پرپلکسیتی پیش‌بینی کرده که شش ارز دیجیتال دیگر وجود دارند که می‌توانند در طول سال 2024، عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته باشند.

نخستین ارز دیجیتال در این گروه اتریوم است که در سال 2023 با رشد 83 درصدی قیمت، روند آرام‌تری نسبت به بیت‌کوین داشت. با این حال، از آنجایی که بلاک‌چین این رمزارز همچنان بیشترین استفاده را از نظر دی‌فای (DeFi) و ان‌اف‌تی (NFT) و سایر بخش‌های صنعت دارایی‌‌های دیجیتال دارد، این موارد می‌توانند باعث افزایش قیمت اتریوم در سال جاری میلادی شوند.

علاوه بر این، اکوسیستم اتریوم منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری است و شبکه‌های لایه 2 متعددی وجود دارند که هدفشان کاهش هزینه‌های تراکنش و در عین حال سریع‌تر کردن این تراکنش‌ها است.

به غیر از رمزارز اتریوم می‌توان از سولانا، آوالانچ، کاردانو، چین‌لینک و پُلکادات نام برد. سولانا به رقیب واقعی اتریوم تبدیل شده است و اکنون میزبان بسیاری از پروژه‌های دی‌فای و ان‌اف‌تی و همچنین میم‌کوین‌‎های معروف است. با این حال، شبکه سولانا هنوز دارای برخی مشکلات است که به نظر نمی‌رسد بر قیمت آن تأثیرگذار باشد.

رمزارزهای یاد شده از پتانسیل بالایی برای رشد قیمت بیشتر از بیت‌کوین در سال جاری میلادی برخوردار هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید