سوپل به عنوان نخستین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان راه‌اندازی شد

کدخبر: ۶۲۹۶۲۱
اقتصادنیوز: نخستین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان، تحت عنوان سوپل با سرمایه‌گذاری مشترک سوبازار و ایپل، آغاز به کار کرد.
سوپل به عنوان نخستین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان راه‌اندازی شد

به گزارش اقتصادنیوز،  هدف سوپل، تسهیل در تعریف گروه‌های پاسخ‌دهنده در نظرسنجی‌های آنلاین بوده و خدمات خود را به بنگاه‌های اقتصادی، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و افرادی که برای تحقیقات آفلاین یا آنلاین به نمونه‌های معین و معرف از جامعه نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

سوپل با ایجاد گروه بزرگی از نظردهندگان که به شکل تخصصی بخش‌بندی شده‌اند، سازمان‌ها و کسب و کارها را از نظرات بخش‌های انتخابی جامعه آگاه می‌کند. در سوپل، نظردهندگان در قبال دریافت مبالغ نقدی و غیرنقدی، موسسات را از نظرات خود بهره‌مند می‌سازند و از سوی دیگر کارفرمایان می‌توانند با سفارش نظرسنجی‌های خود از نظرات جوامع به دقت طبقه‌بندی شده نظردهندگان سوپل استفاده کنند.

سوبازار، مرکز عرضه گزارش‌های بازار ایران است که با سرمایه‌گذاری گروه دنیای اقتصاد، یکی از اهداف اصلی خود را اعتلای صنعت تحقیقات بازار در ایران تعریف کرده است. ایپل، یکی از پیشگامان نظرسنجی‌های آنلاین در کشور است و بیش از 25 سال سابقه در ارائه خدمت به سازمان‌ها و افراد حقیقی و حقوقی در ایران و سایر کشورها دارد. پلتفرم سوپل با آدرس www.soopoll.com آماده ارائه خدمات خود به جامعه تجاری ایران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید