وعده تازه به تهرانی‌ها/ تهران در 1403 صاحب تراموا می‌شود

کدخبر: ۶۲۹۷۱۳
اقتصادنیوز: زاکانی درباره تراموا گفت در 1403 تراموا چرخ لاستیکی احداث می‌شود.
وعده تازه به تهرانی‌ها/ تهران در 1403 صاحب تراموا می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پایان نوبت عصر دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز بودجه سال 1403 تصویب شد.

وی افزود: از سال 99 تا امروز بودجه شهرداری تهران از 30 همت به 150 همت رسیده است و عددهزینه‌ای به 36 درصد رسیده است و عمده این پول به بخش زیرساختی رسیده است.

زاکانی درباره میزان بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفت: بودجه حدود 151 همت شده است و نزدیک 12 همت نیز مکمل است و مجوز داده شده است و 165.5 همت بودجه شهرداری تهران برای سال آینده شد و مجوز تهاتر و اقدامات خاص نیز داده شد.

شهردار تهران درباره خطوط جدید مترو و تراموا افزود: ناظر به خطوط جدید پیشنهاد جدیدی مطرح شد تا منوط به مستندات باشد و بنده مستندات را همراه خود داشتم تا به آقای چمران و اعضا بدهم و کلیات آن از سال 87 مصوبات لازم را دارد.

وی تصریح کرد: در سال 99 ناظر بر خط 10 نیز پول و اعتبارات تعیین شده است و در مصوبه سال 98 شورای عالی عنوان خطوط 8.9.0 و 11 آن است.

زاکانی درباره تراموا تصریح کرد: در بودجه سال 1403 برای تراموا آمده است و برای آن قدرالسهمی مشخص شده است تا تراموا چرخ لاستیکی احداث شود.

شهردار تهران افزود: شورای عالی ترافیک دو خط از ترمینال شرق تا میدان آزادی و خط دوم از جنت‌آباد تا مصلی مصوب کرده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید