این شرکت در بورس تهران رکورد شکنی کرد

کدخبر: ۶۳۴۱۵۷
اقتصادنیوز: شرکت آلومینیوم ایران در سال جاری با افزایش درآمدزایی مواجه است. شرکت آلومینیوم ایران در سال 1400 با 10 هزار و 432 میلیارد تومان درآمد عملیاتی، به طور متوسط ماهانه 869 میلیارد تومان درآمدزایی کرده است.
این شرکت در بورس تهران رکورد شکنی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سهام شرکت آلومینیوم ایران در تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران با نماد فایرا شناخته می‌شود. ارزش بازاری سهام شرکت آلومینیوم ایران در حال حاضر 28 هزار و 350 میلیارد تومان است و شرکت مدبر تجارت آریا با مالکیت بیش از 12 درصد از سهام فایرا، سهامدار اصلی شرکت آلومینیوم ایران است و شرکت روان گداز پردیس و شرکت پرتوکالا پردیس نیز دیگر سهامداران عمده فایرا به شمار می‌روند.

شرکت آلومینیوم ایران در یازده ماهه طی شده از سال جاری 28.5 درصد از درآمد عملیاتی خود را از طریق صادرات شمش خالص به دست آورده است و مابقی را با عرضه انواع شمش در بازارهای داخلی به ثبت رسانده. این نسبت در یازده ماهه ابتدایی سال 1401 با سهم 36 درصدی شمش خالص صادراتی از کل فروش فایرا همراه بود.

خبر مرتبط
خبر مهم مخبر درباره واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس+سند

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه ۲۷ دی ماه امسال در خصوص واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس را به وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ کرد.

شرکت آلومینیوم ایران در سال جاری با افزایش درآمدزایی مواجه است. شرکت آلومینیوم ایران در سال 1400 با 10 هزار و 432 میلیارد تومان درآمد عملیاتی، به طور متوسط ماهانه 869 میلیارد تومان درآمدزایی کرده است. فایرا در سال 1401 بیش از 42 درصد افزایش درآمدزایی داشت و با 14 هزار و 822 میلیارد تومان فروش به متوسط ماهانه هزار و 235 میلیارد تومانی دست پیدا کرد. 

مشروح این گزارش را در اکوایران با تیتر «رکورد شکنی فایرا در دی و بهمن ماه 1402» بخوانید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید