رصد بازار

قیمت گوشت مرغ امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت دام زنده بالا رفت+ جدول

کدخبر: ۶۳۸۳۰۵
​اقتصادنیوز: بازار گوشت و دام ایران امروز شاهد افزایش قیمت در مقایسه با روز گذشته است، همچنین قیمت دام زنده بالا رفت و به کیلویی 300 هزار تومان رسید.
قیمت گوشت مرغ امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت دام زنده بالا رفت+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند صعودی قیمت مرغ زنده و همچنین دام کشتار نسبت به روز گذشته است.

قیمت مرغ

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 81,000 تومان خرید و فروش شد.

خبر مرتبط
گوشت ارزان می‌شود؟/ اولین پیش‌بینی از قیمت گوشت در سال ۱۴۰۳

اقتصادنیوز: رئیس شورای تامین‌کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,500 تومان معامله شد تا افت 36 تومانی را تجربه کرده باشد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با افزایش قیمت را  نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 625 هزار تومان خرید و فروش شد که 125 هزار تومان رشد داشته است.

همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار روند صعودی را در پیش گرفت و کیلویی 300 هزار تومان معامله شد و در مقایسه با روز پیش 40 تومان گران شده است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید