خبر مهم؛ ساخت 10 هزار واحد مسکونی مشارکتی کلید خورد

کدخبر: ۶۳۸۹۵۱
اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از ضرورت ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در بافت‌های فرسوده برای تحقق برنامه نهضت ملی مسکن در این بخش خبر داد و گفت: باید تا پایان امسال ۱۵۰ هزار واحد نوسازی مردمی مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری به بهره‌برداری برسد.
خبر مهم؛ ساخت 10 هزار واحد مسکونی مشارکتی کلید خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمد آیینی در دومین نشست هم‌اندیشی با کارکنان شرکت در سال جدید با موضوع بررسی شیوه‌های تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: سال ۱۴۰۳ سال پرکاری در حوزه بازآفرینی شهری محسوب می‌شود و با تلاش، همیاری و همدلی همه کارکنان شرکت امسال نسبت به سال گذشته توفیقات بیشتری بدست خواهیم آورد.

نوسازی واحدهای مسکونی با تقویت نقش مردمی تحقق می‌یابد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه امسال برای نوسازی مسکن‌های ناپایدار و لرزان مجاهدت بیشتری نیاز است، گفت: در نوسازی بناهای ناپایدار مردم نقش اساس و جدی دارند و باید بسترهای مناسب در این زمینه را فراهم کنیم.

وی، موضوع ترویج در حوزه بازآفرینی شهری را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: چاره‌ای جز ابتکار و خلاقیت در اطلاع‌رسانی در این زمینه نداریم و باید تلاش کنیم در حوزه بازآفرینی نقش مردم و شهرداری‌ها بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه امسال بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی در هر ماه یک رویداد مسکنی در استان‌ها شاهد خواهیم بود، خاطرنشان‌کرد: در این زمینه حوزه بازآفرینی شهری نیز نقش فعال و حضور جدی در ‌این رویدادها خواهد داشت.

آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی مشارکتی در اراضی شرکت بازآفرینی شهری

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه در حوزه بازآفرینی شهری از مرحله پایش تا نظارت با حضور و توسط مردم است، افزود: باید امسال عملیات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در حوزه بازآفرینی شهری امسال کلید زده شود و همچنین دست‌کم ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مشارکتی برروی املاک و اراضی شرکت آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره به پایان رساندن عملیات اجرایی ۲۱۷ پروژه بازآفرینی شهری (خدمات زیربنایی و روبنایی) در سراسر کشور، گفت: در برنامه داریم با همت و تلاش بیشتر همه همکاران به ویژه بخش اجرایی و دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، همه این پروژه‌ها تکمیل و تحویل مردم ساکن این محلات کشور شود. این افتتاح‌ها موجبات رضایتمندی مردم می شود و نشاط و امید بین ساکنان محلات را در پی خواهد داشت.

آیینی از برگزاری همایش بزرگ حلقه‌های میانی (سرحلقه‌های گروه‌های جهادی) در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: با برگزاری این همایش شبکه بازآفرینی شهری رسما شکل خواهد گرفت و تا پایان مهرماه امسال مانور یا پویش چهره به چهره با عناوین تشریح بسته‌های تشویقی، تسهیلات نوسازی بانکی، نحوه اخذ پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده، نحوه تجمیع با همسایگان و سازندگان و پایش و نظارت با محوریت دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت برگزار خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید