آخرین مهلت صدور مجوزهای الکترونیکی اعلام شد

کدخبر: ۶۳۹۱۱۱
اقتصادنیوز: رئیس محیط بهبود کسب وکار گفت: تمامی دستگاه های دولتی وعمومی تا پایان اردیبهشت ماه مهلت صدور مجوزهای به صورت الکتروینکی دارند و از این تاریخ به بعد مجوزهای کاغذی مورد قبول نخواهد بود.
آخرین مهلت صدور مجوزهای الکترونیکی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه روند الکترونیکی شدن مجوزها و حذف مجوز های کاغذی روند رو به رشدی دارد و همکاری دستگاه‌ها در این بخش رو به رشد بوده است گفت: بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوزهای کسب‌ و کار قدیمی و کاغذی باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مجوز خود را در درگاه ملی مجوزها به شناسه الکترونیک تبدیل کنند؛ مجوزهای کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

سیاح اظهار کرد: این زمان دیگر تمدید نمی شود بنابراین باید تمامی دستگاه ها به این سامانه بپیوندند.

 متقاضیان می‌توانند ️با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

او اظهار کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور به نشانی qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمات در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید