انتقال 428 میلیون لیتر سوخت نوروزی به دو استان کشور

کدخبر: ۶۳۹۲۴۵
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، گفت: بیش از ۴۲۸ میلیون و ۵۹۸ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در نوروز امسال به استان‌های مازندران و گلستان منتقل شد.
 انتقال 428 میلیون لیتر سوخت نوروزی به دو استان کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدمهدی جامعی ۲۰ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش صنعت انتقال نفت برای تامین رفاه و آسایش مردم و مسافران نوروزی، اظهار کرد: انتقال بیش از ۴۲۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی تولیدی پالایشگاه‌های کشور از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال به مبادی ذخیره سازی و مصرف در انبارهای شرکت پخش نواحی ساری، گرگان و گنبد انجام شد.

وی افزود: از این میزان فرآورده انتقال یافته۲۳۳ میلیون لیتر بنزین، ۷میلیون لیتر نفت سفید و ۱۸۸ میلیون لیتر نفت گاز بوده است.

خبر مرتبط
تجهیز 80 درصد جایگاه‌های بنزین به دستگاه POS سیار

اقتصادنیوز: سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: درحال حاضر بیش از ۸۰درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز شده‌اند و تا کمتر از یک‌ماه دیگر، ۱۰۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز خواهند شد.

جامعی با اشاره به اهمیت منطقه شمال به عنوان مقصد بسیاری از مسافران نوروزی و علاقمندان به طبیعت شمال کشور و نیز قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: این حجم از فرآورده‌های نفتی با تلاش شبانه روزی پرسنل منطقه و با بهره گیری از ۷ مرکز انتقال نفت، ۲۰ ایستگاه مخابراتی، توسط خطوط لوله ۱۶ و ۱۲ اینچ ری- ساری و خطوط لوله ۱۰و ۸ اینچ شاهرود-علی آباد به گرگان و گنبد انجام و تحویل انبارهای ذخیره سازی شرکت ملی پخش شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید