فساد گسترده در شهرداری بندر امام/ چند نفر بازداشت دیگر شدند؟

کدخبر: ۶۳۹۷۰۴
اقتصادنیوز:دو نفر دیگر از کارمندان شهرداری بندر امام خمینی با دستور قضایی بازداشت شدند.
فساد گسترده در  شهرداری بندر امام/ چند نفر بازداشت دیگر شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، این اقدام را در راستای مبارزه قاطع دادگستری استان با مفاسد اقتصادی برشمرد و اتهامات متهمین بازداشت شده را تخلفات مالی عنوان کرد.

محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه جمع بازداشت شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیده اند، بیان داشت: بازداشت‌شدگان متهم به ارتکاب  تخلفات  و فساد گسترده مالی هستند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در موضوع، تحت نظر معاون دادستان در حال انجام است.

خبر مرتبط
تاکسی‌ برقی‌های چینی که زاکانی سفارش داد بی‌مشتری ماند؟/ هزینه تازه روی دست شهرداری تهران

شهردار تهران پس از سفری به چین در زمستان ۱۴۰۲ مقرر کرد ۲۵ هزار دستگاه تاکسی سدان برقی، ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی شاسی‌بلند برقی و ۱۰‌ هزار دستگاه ون برقی با پشتیبانی مالی چین خریداری شود.

وی تصریح کرد: این دادستانی بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسدین چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی برخورد می‌کند، البته به فساد فردی که کارگزار نظام است قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود.

خبر مرتبط
واکنش شهرداری تهران به جنایت اسرائیل/ انتقام به جریان افتاد+ عکس

اقتصادنیوز: همزمان با حمله وحشیانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، سازمان زیباسازی در قالب پویش لشکر قدس شعار "ما انتقام می‌گیریم" را به دو زبان عبری و انگلیسی در پایتخت اکران کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید