پورشه کاین 2025 رونمایی شد/ تصاویر «زیبای جذاب» را ببینید+ عکس

کدخبر: ۶۴۲۲۱۳
اقتصادنیوز: سال 2025 محصول جدید پورشه در بازار خودرو خودنمایی خواهد کرد؛ خودروی زیبایی که بدون شک دل علاقه مندان را خواهد برد.
پورشه کاین 2025 رونمایی شد/ تصاویر «زیبای جذاب» را ببینید+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، هنگامی که پورشه کاین برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد، یک شوک برای جهان بود اما به سرعت به دلیل ترکیبی از ابزار واقعی و عملکرد مشهور پورشه مورد تحسین قرار گرفت. اکنون این خودرو در همه جا حضور دارد و خط تولید آن با گزینه‌های هیبریدی و آپشنال و ترکیبی از این دو افزایش یافته است. مانند سایر انواع GTS در خانواده پورشه، مدل Cayenne GTS مسیر عملکرد سنتی تری را دارد و برای سال 2025، از عشق بی‌نظیر ماشین بازان به Cayenne Turbo GT بهره می‌برد و قدرت بیشتر و منحصر به فرد GTS را دریافت می‌کند.

پیشرفت‌های پیشرانه 4 لیتری کاین GTS منجر به 40 اسب‌بخار اضافی و 30 پوند فوت افزایش گشتاور می‌شود که خروجی را به 493 اسب‌بخار و 487 پوند فوت گشتاور می‌رساند. این خودرو یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تیپترونیک S استاندارد دارد و وقتی کاین GTS جدید در بالاترین عملکرد خود - اسپرت پلاس - قرار بگیرد، در 4.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 171 مایل در ساعت خواهد رسید. ظاهراً این قدرت جدید به یک مدار خنک کننده آب جداگانه فقط برای سیستم کامپیوتری مدیریت کشش پورشه از  Turbo GT نیاز دارد. پورشه ادعا می‌کند که این کار استقامت کاین GTS را در هنگام رانندگی سخت در جاده‌های پرپیچ‌وخم و مسیرهای مسابقه بهبود می‌بخشد.

پورشه

همچنین از کاین توربو GT، سیستم تعلیق بادی کاین GTS 2025 با دمپرهای تطبیقی، و همچنین بردار گشتاور محور عقب، عرضه می‌شود. سپس این اجزا بر اساس قدرت و ویژگی‌های دینامیکی کاین GTS تنظیم می‌شوند که یاتاقان‌های محور جلو را نیز حفظ می‌کند که باعث افزایش 0.58 درجه کمبر منفی چرخ‌ها می‌شود.

با وجود استفاده از قطعات توربو GT، کاین GTS همچنان ظاهر منحصر به فرد خود را خواهد داشت. همچنین نمادهای منحصر به فرد GTS را به رنگ مشکی روی درهای جلو خواهید دید. با قدرت بیشتر، خنک‌کننده بیشتری مورد نیاز است و GTS دارای یک سپر جلوی خاص با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر است که به چراغ‌های جلوی رنگی می‌پیوندند. چراغ‌های عقب نیز برای انتخاب طراحی منحصربه‌فرد کاین GTS رنگی هستند و یک اسپویلر عقب تطبیقی در عقب وجود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید