هر متر کلنگی در مناطق مختلف تهران چند؟+ جدول

کدخبر: ۶۴۵۵۹۹
اقتصادنیوز : واسطه‌گران ملکی منطقه 6، در رابطه با قیمت ملک‌های کلنگی و زمین در این محدوده می‌گویند: در مرکز تهران و خیابان فلسطین، برای ۳۰۰۰ متر زمین با ۱۶۰متر کلنگی 580 میلیارد تومان تعیین شده و یعنی به ازای هر متر از این زمین، 193 میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند.
هر متر کلنگی در مناطق مختلف تهران چند؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی ها نشان می‌دهد که هر متر از یک ملک کلنگی در اطراف بوستان لاله از 120 تا 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، که البته نوع پهنه در قیمت ملک و زمین اثرگذار است و بنا به تراکم پهنه‌، تجاری، مسکونی، مختلط و فضای سبز بودن گذری که در آن قرار گرفته، قیمت‌ها متفاوت است.

خبر مرتبط
مسکن در یوسف‌آباد تهران متری چند؟

اقتصادنیوز: مشاوران املاک در محله یوسف‌آباد تهران می‌گویند:‌ هم‌اکنون متقاضی خرید و فروش و اجاره در این محله وجود دارد. به گفته آنها، قیمت هر متر مسکن نوساز در یوسف‌‌آباد، بسته به امکانات آن بین 150 تا 250 میلیون تومان تعیین می‌شود.

واسطه‌گران ملکی منطقه 6، در رابطه با قیمت ملک‌های کلنگی و زمین در این محدوده می‌گویند، در مرکز تهران و خیابان فلسطین، برای ۳۰۰۰ متر زمین با ۱۶۰متر کلنگی  580 میلیارد تومان تعیین شده و یعنی به ازای هر متر از این زمین، 193 میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند.

مشروح این گزارش را می‌توانید در اکو ایران با تیتر «قیمت جدید کلنگی ها در مناطق مختلف تهران+ جدول»  بخوانید.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه