استاندار هرمزگان:

لزوم تسریع ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی

کدخبر: ۶۴۸۷۱۷
اقتصادنیوز: جلسه شورای مسکن استان هرمزگان عصر امروز چهارشنبه ۲ خرداد به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
لزوم تسریع ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استاندار هرمزگان، در این جلسه پس از مشاهده آخرین گزارش روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و بررسی وضعیت شهرستان‌ها در این طرح اظهار داشت: روند ساخت منازل مردم باید سرعت پیدا کند و این واحدها در سریعترین زمان به متقاضیان تحویل شود. 

مهدی دوستی، افزود: در جلسه بعدی به صورت شهرستانی روند پیشرفت مورد بررسی قرار می گیرد و فرماندارانی که طبق برنامه رمان بندی پیش نرفته‌اند باید پاسخگو باشند. 

خبر مرتبط
قیمت آپارتمان‌های کهنه ساز در منطقه 5 تهران

اقتصادنیوز: مشخصات تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار مسکن منطقه ۵ شهر تهران نشان می‌‌‌دهد هم‌‌‌اکنون میانگین قیمت پیشنهادی برای فروش هر مترمربع آپارتمان سن‌‌‌دار، در این منطقه، حول و حوش ۱۱۰ میلیون تومان است.

دوستی، با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها در خصوص اعطای تسهیلات گفت: بانک‌ها هم موظف هستند در هم زمان با پیشرفت طرح، اقساط مشخص را پرداخت و در تکمیل سریع واحدها همکاری کنند. 

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران با مستند کردن روند ساخت واحدهای مسکونی مردم را دلگرم کنند تصریح کرد: فرمانداران باید واحدهایی که ساخته شده را مستندسازی کرده و با تهیه فیلم و انتشار در جامعه، سبب امید آفرینی و تشویق مردم به تامین سهم خود در تکمیل واحدها شوند. 

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری ویژه با خیرین مسکن ساز گفت: در این زمینه هر مسئله و مشکلی سد راه خیرین باشد در جهت کمک به تامین مسکن افراد نیازمند برطرف خواهد شد. 

 به گزارش ایسنا؛ در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی گزارش آخرین روند پیشرفت نهضت نهضت ملی مسکن را ارائه کرد و مصوبات جلسات گذشته نیز با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت. 

پس از شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و هیات همراه، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسیر کار و تلاش برای خدمت رسانی به مردم ادامه دارد و جلسات استانی استاندار هرمزگان به طور مستمر در حال برگزاری است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی