عرضه و تقاضای بازار سهام روز چهارشنبه؛

بیشترین تقاضا و بالاترین رشد قیمت در بورس امروز

کدخبر: ۳۷۶۷۱۳
در بورس، شرکت‌های مگسال و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را داشتند و در فرابورس نیز شرکت‌ کشت و صنعت دشت خرمدره و شرکت بهمن لیزینگ بیشترین رشد قیمتی را داشتند.
بیشترین تقاضا و بالاترین رشد قیمت در بورس امروز

به گزارش اقتصاد نیوز، در معاملات روز چهار‌شنبه بازار سهام، شاخص کل بورس 2 هزار و 693 واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و 470 هزار واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن 3 هزار و 279 واحد بالا آمد و در رقم 423 هزار و 164 واحد ایستاد.

عرضه و تقاضای بورس

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید هزار و 104 میلیارد تومان شد و ارزش صف‌های فروش به رقم 435 میلیارد تومان کاهش یافت.

نمادهای های وب (زامیاد) و کگهر (معدنی و صنعتی گلگهر) بیشترین صف خرید را داشتند و بیشترین صف فروش به نمادهای پدرخش (شرکت درخشان ایران)، شپنا (پالایش نفت اصفهان) و قشیر (قند شیروان) تعلق داشت. 

سهم‌های تاثیرگذار

در روزی که شاخص کل در پایان معاملات 2 هزار واحد پایین‌تر از روز گذشته ایستاد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (با نماد معاملاتی تاپیکو) و مخابرات ایران (با نماد معاملاتی اخابر) نمادهای سبزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس داشت. بانک ملت (با نماد معاملاتی وبملت) و شرکت گلگهر (با نماد معاملاتی کگل) نیز نمادهای قرمزرنگ روز چهارشنبه بودند که بیشترین تاثیر را بر افت شاخص داشتند.

بیشترین رشد قیمت

در بورس، شرکت‌های مگسال (با نماد معاملاتی زمگسا) و معدنی دماوند (با نماد کدما) بیشترین رشد قیمت را داشتند و در فرابورس نیز شرکت‌ کشت و صنعت دشت خرمدره (زدشت) و شرکت بهمن لیزینگ (ولبهمن) بیشترین رشد قیمتی را داشتند. 

نقشه بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید