آمار معاملات بورس در 2 ساعت ابتدایی روز سه‌شنبه؛

روز خوب بورس برای خودروسازان

کدخبر: ۳۸۰۸۲۰
ارزش معاملات کل بازار سهام تا این لحظه بیش از 12 هزار و 500 میلیارد تومان است و بیشترین ارزش معاملات به نماد خودرو (ایران خودرو) تعلق دارد. همچنین در جدول حجم معاملات تا این لحظه نماد خساپا (شرکت سایپا) بیشترین حجم معاملات را دارد.
روز خوب بورس برای خودروسازان

به گزارش اقتصادنیوز، در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل 5 هزار و 310 واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 441 هزار رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد 6 هزار و 520 واحدی در رقم 458 هزار واحد ایستاد.


تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید


ارزش معاملات

ارزش معاملات کل بازار سهام تا این لحظه بیش از 12 هزار و 500 میلیارد تومان است و بیشترین ارزش معاملات به نماد خودرو (ایران خودرو) تعلق دارد. همچنین در جدول حجم معاملات تا این لحظه نماد خساپا (شرکت سایپا) بیشترین حجم معاملات را دارد.

بورس

لیدرهای بازار

در دو ساعت ابتدایی معاملات روز سه‌شنبه نمادهای فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشته‌اند و نمادهای خودرو و وپارس بزرگان سبزرنگ بازار هستند که تا این لحظه بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشته‌اند. 

صف‌های خرید و فروش

دو ساعت از معاملات بورس گذشته است و تا این لحظه ارزش صف‌های خرید به 3 هزار و 477 میلیارد تومان رسیده است و ارزش صف‌های فروش 555 میلیارد تومان است. نمادهای بوعلی، قرن و برکت بیشترین صف خرید و نمادهای غبهنوش، زمگسا و قصفها بیشترین صف فروش را دارند. 

بورس

تاثیر دوباره کرونا بر بازارها

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید