3 نماد قرمز رنگ بازار سهام امروز +اینفو

شکسته شدن رکورد 17 روزه در بورس/افزایش 111 درصدی ارزش معاملات

کدخبر: ۳۸۴۱۴۲
در معاملات روز چهارشنبه، خالص خروج پول حقیقی از بورس هزار و 801 میلیارد تومان بود که بالاترین رقم در 17 روز کاری گذشته است.
شکسته شدن رکورد 17 روزه در بورس/افزایش 111 درصدی ارزش معاملات

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز چهار‌شنبه، شاخص کل بورس 39 هزار و 574 واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و 310 هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز 4 هزار و 812 واحد پایین آمد و در رقم 460 هزار و 568 واحد ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس 312 واحد نزول کرد و به رقم 19 هزار و 76 واحد رسید.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

در معاملات روز چهار‌شنبه فارس، فملی و فولاد نمادهای قرمزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. 

ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 36 هزار و 391 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز سه‌شنبه 111 درصد افزایش یافته است که از این میزان، 25 میلیارد و 425 میلیون تومان آن به بازار فرابورس اختصاص داشت. ارزش معاملات خرد نیز 1.3 درصد افزایش یافت و به رقم 14 هزار و 768 میلیارد تومان رسید. 

رکورد جدید خروج پول حقیقی

در معاملات روز چهارشنبه، خالص خروج پول حقیقی از بورس هزار و 801 میلیارد تومان بود که بالاترین رقم در 17 روز کاری گذشته است. همچنین ارزش پول حقیقی خروجی نسبت به روز گذشته رشد 225 درصدی داشت.

عرضه و تقاضای بورس

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید 891 میلیارد تومان شد که نسبت به روز ‌سه‌شنبه کاهش 37 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش 46 درصد افزایش یافت و به رقم هزار و 433 میلیارد تومان رسید. 

در پایان معاملات امروز شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) با صف‌ خرید 115 میلیارد تومان در صدر جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از چخزر، شرکت پگاه گیلان (غگیلا)  و پگاه آذربایجان غربی (غشاذر) بیشترین صف خرید را داشتند. 

بیشترینصف فروش نیز برای دومین روز پیاپی به نماد دی (بانک دی) تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش 229 میلیارد تومانی داشت. پس از بانک دی، گدنا (تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک)  و شپنا (پالایش نفت اصفهان) بیشترین صف فروش را داشتند. 

بیشترین افزایش قیمت

در بورس شرکت‌های خوراک دام پارس (غدام)، کشت و صنعت پیاذر (غاذر) و همکاران سیستم (سیستم) با رشد 5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند. در فرابورس نیز صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر)، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (سرچشمه) و توزیع داروپخش (دتوزیع) بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

بیشترین کاهش قیمت

در بورس نمادهای دزهراوی (داروسازی زهراوی)، وبملت (بانک ملت) و دفارا (داروسازی فارابی) در روز چهار‌شنبه بیشترین کاهش قیمت بازار را داشتند و در معاملات فرابورس شرکت تهیه و توزیع غذای دناآفرین فدک (گدنا) و بانک دی (دی) بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نقشه بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید