سهام داران کدام شرکت‌ها سود بیشتری به جیب زدند؟

کدخبر: ۳۸۸۱۵۴
شاخص کل بورس امروز درحالی حرکتی صعودی داشت که شاخص کل با معیار هم وزن نزولی بود. بنابراین میتوان گفت سهام داران شرکت های بزرگ امروز برخلاف شرکت های کوچک، از سود بیشتری برخوردار شدند.
سهام داران کدام شرکت‌ها سود بیشتری به جیب زدند؟

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۲ هزار و ۵۹۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد ایستاد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۲۸۱۶ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۳۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بورس ساختمان

در آن سوی بازار سرمایه فرابورس نیز روندی نزولی داشت و شاخص کل این بازار با ۱۴۹ واحد کاهش، در رقم ۱۸ هزار و ۲۹۷ واحد ایستاد.

معامله گران امروز ۷۶۸ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال انجام دادند.

سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریا ساسول و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید