بورس ریخت/ شاخص ها قرمزپوش شدند

کدخبر: ۳۹۰۱۹۲
هر 3شاخص بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شدند و شاخص کل با ریزش 18 هزار و 400 واحدی در سطح یک میلیون و 215 هزار واحد قرار گرفت.
بورس ریخت/ شاخص ها قرمزپوش شدند

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص کل  بورس تهران  در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 18  هزار و 400 واحدی در سطح یک میلیون و 215 هزار واحد قرار گرفت.  شاخص کل هم‌وزن نیزسرخپوش شد و با ریزش 1300 واحدی ، 428هزار و 291واحد را ثبت کرد.

شاخص کل  فرابورس  نیز 17هزارو 766 واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

فولاد ،فملی شستا  بیشترین تاثیرمنفی را بر شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در جریان معاملات منفی گروه بانکی‌ها نماد بانک ملت وبملت در محدوده قیمتی ۴۰۲ توامن با افت ۲.۵ درصدی دنبال می‌شود. وتجارت نیز افت ۲ درصد را در دقایق ابتدایی تجربه می‌کند و در قیت ۲۹۷ تومان داد و ستد می‌شود. وپارس و وبصادر نیز با افت تقاضا مواجهند.

معاملات گروه فلزات اساسی در نماد‌های بزرگ و تاثیرگذار منفی دنبال می‌شود و شاهد افت بیش از ۴ درصد قیمت در نامد فملی و قرار گرفتن نماد در سطح قیمتی ۱۰۳۰ تومان هستیم.فولاد افت ۳ درصدی دارد و در قیمت ۱۱۳۵ تومان دنبال می‌شود.فزرین رشد ۱ درصدی دارد و کویر در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت دنبال می‌شود.

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد افت حداکثری قیمت در اکثر نماد‌ها از جمله شبریز و شتران هستیم. شپنا در قیمت ۱۱۸۱ تومان افت ۳.۵ درصدی دارد.شبندر در قیمت ۲۱۲۷ تومان دنبال می‌شود و در یک قدمی کف قیمت روزانه قرار دارد.

نماد‌های حکشتی، تاصیکو و سفارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی، شستا و فولاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نماد پالایش در قیمت ۸۲۱۸ تومان با افت بیش از ۹ درصدی دنبال می‌شود. حجم معامله در کمتر از نیم ساعت، بیش از ۱۰ میلیون سهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید