میزان ورود و خروج پول حقیقی در بورس امروز /سهم حقوقی‌ها چقدر بود؟

کدخبر: ۳۹۰۲۲۹
در معاملات روز سه‌شنبه، میزان فروش حقیقی‌ها از خریدهای آن‌ها بیشتر است اما در سوی دیگر بازار، معامله‌گران حقوقی در سمت تقاضا فعال‌تر هستند.

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات بورس امروز، ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی در دو ساعت ابتدایی معاملات 728 میلیارد تومان بود و بازار با خروج پول حقیقی همراه شد. 

بیشترین خروج پول حقیقی را نماد شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) با بیش از 126 میلیارد تومان دارد و نماد سمگا (سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی) با بیش از 100 میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را دارند.  


»»» بیشتر بخوانید؛ 

ارزش صف های خرید و فروش بورس امروز /مازاد عرضه در بازار +نقشه بورس


پس از شپنا، شستا با 103 میلیارد تومان خروج پول حقیقی در رتبه دوم قرار دارد و رتبه سوم به شتران با 68 میلیارد تومان اختصاص دارد. در مقابل، پس از سمگا، نماد تاصیکو با 25 میلیارد تومان و ثباغ با 15 میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را در دو ساعت ابتدایی معاملات دارند. 

سهم بیشتر حقیقی‌ها از فروش

در معاملات روز سه‌شنبه، میزان فروش حقیقی‌ها از خریدهای آن‌ها بیشتر است. تا این لحظه، ارزش فروش معامله‌گران حقیقی 6 هزار و 663 میلیارد تومان و ارزش خرید آن‌ها 5 هزار و 872 میلیارد تومان است.

در سوی دیگر بازار، معامله‌گران حقوقی در سمت تقاضا فعال‌تر هستند. ارزش خریدهای حقوقی‌ها هزار و 373 میلیارد تومان و ارزش فروش‌های آن‌ها 582 میلیارد تومان است. 

 خرس و گاو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید