پرسودترین سهم های بورسی امروز

کدخبر: ۳۹۱۳۶۴
امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، بانک پارسیان و دشت مرغاب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، زرین معدن آسیا و پتروشیمی زاگرس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
پرسودترین سهم های بورسی امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 35هزار و151واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 170هزار و 497واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 209میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 904میلیارد تومان در بیش از 808هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، بانک پارسیان و دشت مرغاب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآودره‌های غذایی و قند پیرانشهر، سایپا شیشه و به پرداخت ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 664میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 765میلیارد تومان در 580هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 278واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 413واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، زرین معدن آسیا و پتروشیمی زاگرس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، توکا رنگ فولاد سپاهان و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید