شاخص بورس به کانال یک میلیون و 200 هزار برگشت

کدخبر: ۳۹۱۷۷۰
شاخص بورس تهران در 90 دقیقه ابتدایی به رقم یک میلیون و 209 هزار واحد رسید تا بار دیگر به کانال 1.2 میلیونی بازگردد.

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص بورس تهران در 90 دقیقه ابتدایی با 17  هزار واحد رشد به رقم یک میلیون و 209 هزار واحد رسید تا بار دیگر به کانال 1.2 میلیونی بازگردد. 

شاخص کل هم وزن نیز بیش از هزار و 600 واحد رشد کرد و به سطح 421 هزار واحد رسیده است. همچنین شاخص کل فرابورس 31 واحد بالاتر آمده و در رقم 17 هزار و 485 واحد ایستاده است. 

بورس

ارزش معاملات

در 90 دقیقه ابتدایی معاملات روز سه‌شنبه، ارزش کل معاملات بازار سهام به رقم 8 هزار میلیارد تومان بالغ شده که بیش از 5 هزار میلیارد تومان آن به بورس و 2 هزار و 600 میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد. امروز نماد پالایش (صندوق پالایش یکم) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داده که ارزش معاملات آن 555 میلیارد تومان است.

پس از پالایش، دارا یکم بیشترین ارزش معاملات را دارد و شپنا رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن ایران خودرو و فنرسازی زر در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

حجم معاملات

در جدول حجم معاملات امروز، ایران خودرو با تعداد 832 میلیون و 122 هزار و 597 سهم در صدر قرار گرفته است. سایپا در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت. خگستر و شپنا نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

سهم‌های تاثیرگذار

در معاملات امروز فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و تاپیکو (شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین) بزرگان سبزپوش بازار هستند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص دارند.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید