اسامی پرسودترین سهام بورس امروز

کدخبر: ۳۹۶۶۴۳
امروز سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی غدیر، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی پرسودترین سهام بورس امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 4هزار و 645واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 186هزار و 286واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 939میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 621میلیارد تومان در بیش از 717هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس سرام، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و بیمه پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 162میلیون ورقه به‌ارزش 12هزار و 983میلیارد تومان در 552هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 54واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 979واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی غدیر، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، شیر پاستوریزه پگاه فارس و عطرین نخ قم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید