بازار سهام در یک نگاه؛

رشد بورس بر شانه غول‌ها +اینفو

کدخبر: ۳۹۸۳۳۰
در معاملات امروز شاخص کل بورس بر شانه رشد قیمت نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز رشد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 10 هزار و 268 واحدی به رقم یک میلیون و 210 هزار و 157 واحد رسید. این در حالی است که 66 درصد نمادهای بازار افت قیمت داشتند و تنها قیمت نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز افزایش یافت.

شاخص هم وزن نیز  292 واحد رشد کرد و در سطح 432 هزار و 343 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 32 واحد رشد کرد و به رقم 17 هزار و 119 واحد رسید. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

در معاملات امروز نمادهای شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) و شبندر (شرکت پالایش نفت بندعباس) بزرگان سبزپوش بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.

شتران، نوری، فارس، مبین، وپاسار، پارس و جم دیگر نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

ارزش معاملات بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 16 هزار و 943 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌دوشنبه 43 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 5 درصد افزایش یافت و به رقم 6 هزار و 192 میلیارد تومان رسید. 

افت ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز گذشته 75 درصد کاهش یافت و به رقم 73 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 8 درصد کاهش یافت و 3 هزار و 54 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید