بازار سهام در یک نگاه؛

بورس باز هم رکورد زد / افزایش رکود معاملات بازار +اینفو

کدخبر: ۴۰۴۵۵۶
ارزش معاملات خرد بار دیگر رکورد زد و با کاهش 21 درصدی نسبت به روز چهارشنبه به رقم هزار و 234 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 15 ماه گذشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با افت 9 هزار و 151 واحدی به رقم یک میلیون و 240 هزار و 758 واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز 939 واحد پایین آمد و در سطح 436 هزار و 174 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 72 واحد افت کرد و به رقم 17 هزار و 852 واحد رسید. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز «فولاد»، «فملی» و «شستا» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس امین صدرنشین است و آبادا و بوعلی در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز بپیوند، بگیلان و وهور پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند. 

کاهش شدید ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 5 هزار و 438 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌چهار‌شنبه 65درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز بار دیگر رکورد زد و با کاهش 21 درصدی نسبت به روز چهارشنبه به رقم هزار و 234 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 15 ماه گذشته است. 

رشد ارزش صف‌های بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز چهارشنبه 4.7 درصد افزایش یافت و در رقم 89 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 29 درصد افزایش یافت و 4 هزار و 410 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید