مهمترین پیام های ناظر بازار سهام 20 اردیبهشت 1400؛

معاملات دو نماد تایید نشد/ پذیره نویسی یک صندوق سرمایه گذاری از چهارشنبه

کدخبر: ۴۱۱۲۴۱
معاملات دو نماد بورسی به تایید ناظر بازار نرسید. همچنین بورس اعلام کرده، پذیره نویسی یک شرکت از چهارشنبه آغاز میشود.
معاملات دو نماد تایید نشد/ پذیره نویسی یک صندوق سرمایه گذاری از چهارشنبه

به گزارش اقتصادنیوز ، همه معاملات انجام شده در نماد سیمان خاش (سخاش) و ایران دارو (دیران) با توجه به حجم معاملات انجام شده در دوره حراج و تا پایان جلسه معاملات امروز به تایید ناظر نرسید. امروز همچنین نماد سیمان هگمتان(سهگمت)، تولیدی ایران تایر(پتایر)،سیمان بهبهان(سبهان)،سیمرغ(سیمرغ)،صنعتی نیرو محرکه(خمحرکه)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شد.

بورس تهران در خبری دیگری امروز اعلام کرد: پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری «ثروت هامرز» قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ لغایت یکشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

فرابورس هم پیش تر اعلام کرده بود: کارگزاری بانک ملی ایران در نظر دارد اصالتا تعداد 226.5 میلیون سهم معادل 1.14 درصد و تعداد 226.4 میلیون سهم معادل 1.14 درصد را به وکالت از بانک ملی (در مجموع 453 میلیون معادل 2.28 درصد) از سهام سرمایه گذاری پارس آریا (#آریان) را به صورت عمده و نقد در بازار پایه فرابورس ایران در روز دوشنبه 27 اردیبهشت به فروش برساند.  این در حالی است که سازمان خصوصی سازی نیز درباره عرضه یکجای مجتمع صنعتی اسفراین در بازار سوم فرابورس ایران گفته که شرایط کماکان به قوت خود باقی است.

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید