افت 5 هزار واحدی شاخص بورس/ فلزات در صدر سرخپوش های بازار

کدخبر: ۴۱۲۸۷۱
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 5040 واحدی در سطح یک میلیون و 183 هزار واحد قرار گرفت.
افت 5 هزار واحدی شاخص بورس/ فلزات در صدر سرخپوش های بازار

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 5040 واحدی در سطح یک میلیون و 183 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 1087 واحدی 409 هزار و 622 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس اما مثبت شد شد و  به 17 هزار و 746 واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

نمادهای خودرو، خساپا و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، فولاد و شپنا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

بازار بورس تهران امروز نیز متعادل و با لیدری خودرویی ها و بانکی ها آغاز کرده است.

در جریان معاملات متعادل و مثبت گروه خودرویی شاهد معامله شدن خودرو در قیمت ۲۰۷ تومان و همراه با رشد بیش از ۱.۵ درصدی هستیم. خساپا در محدوده ۱۹۶ تومان با جهش نزدیک به ۱ درصدی قیمت دنبال می‌شود. خگستر در حوالی صفر تابلو با نوسانات مثبت همراه است.

فرآورده‌های نفتی امروز یکپارچه منفی با فشار فروش معامله می‌شوند.

آخرین قیمت ۳۵نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۲نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های خساپا، خودرو، برکت، خگستر، بوعلی، شپنا و فملی در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای کزغال، فگستر، کرمان، فروی، وسپهر، بپیوند و ذوب در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۵۵۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۷۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید