بازار سهام در یک نما؛

بزرگان شاخص را سبز کردند +اینفو

کدخبر: ۴۱۴۷۶۰
امروز -سه‌شنبه 4 خرداد- «فارس»، «فملی» و «شپنا» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 9 هزار و 747 واحدی به رقم یک میلیون و 105 هزار و 444 واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز 384 واحد نزول کرد و در سطح 382 هزار و 835 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 76 واحد صعود کرد و به رقم 17 هزار و 552 واحد رسید.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز «فارس»، «فملی» و «شپنا» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند. شستا، شبندر، نوری، شتران، فخوز، وغدیر، کچاد، خودرو، اخابر و فولاد دیگر نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز بودند که امروز موجب رشد شاخص شدند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس وبملت صدرنشین است و اپال و برکت در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز فگستر، فتوسا و وسپهر پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

رشد ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 7 هزار و 934 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌دوشنبه 29 درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با رشد 21 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 3 هزار و 209 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های پایانی بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز گذشته 7 درصد کاهش یافت و در رقم 160 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 3 درصد کاهش یافت و 3 هزار و 393 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید