رشد شاخص بورس شتاب گرفت؛

افزایش نقدشوندگی بورس +اینفو

کدخبر: ۴۲۲۹۵۳
در آخرین روز کاری هفته بورس پایتخت ارزش معاملات خرد سهام با رشد 3 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 6 هزار و 432 میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 8 هزار و 405 واحدی به رقم یک میلیون و 256 هزار و 921 واحد رسید. شاخص کل فرابوس نیز 123 واحد رشد کرد و در سطح 18 هزار و 87 واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص هم وزن با رشد هزار و 650 واحدی در سطح 384 هزار و 180 واحدی ایستاد. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز نمادهای «شستا»، «پارس» و «شتران» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و سه نماد «فولاد»، «وپارس» و «وسکرمان» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس ومدیر صدرنشین است و برکت و شستا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز لطیف، کرمان و چخزر پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

افزایش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 8 هزار و 456 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌سه‌شنبه 12 درصد کاهش یافته است. همچنین ارزش معاملات خرد با رشد 3 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 6 هزار و 432 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های پایانی بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز سه‌شنبه یک درصد کاهش یافت و در رقم 438 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 13 درصد کاهش یافت و 905 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید