معرفی سهم های سوددِه بورس در هفته گذشته؛

10 سهم سود آور بورس +جدول

کدخبر: ۴۲۳۳۲۹
در هفته اخیر نماد لطیف (شرکت محصولات کاغذی لطیف) با بازدهی 28 درصدی سودآور ترین سهم بازار بود.
10 سهم سود آور بورس +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاخص کل بورس پایتخت در تمام روزها صعودی بود و در پایان هفته شاخص کل 43 هزار و 861 واحد بالا‌‌تر از هفته قبل ایستاد و در نیمه کانال 1.2 میلیونی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 7 هزار و 299 واحدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل، در محدوده 384 هزار و 181 واحدی قرار گرفت.

بازدهی بورس

شاخص کل در آخرین روز هفته 8 هزار و 405 واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 256 هزار واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل 43 هزار و 861 واحد بالا‌تر ایستاد تا بازدهی هفته شاخص بورس مثبت 3.6 درصد شود.

سهم‌های سود آور

در هفته اخیر نماد لطیف (شرکت محصولات کاغذی لطیف) با بازدهی 28 درصدی بیشترین رشد قیمت را ثبت کرد و پس از آن نمادهای اخابر (مخابرات ایران) و دلقما (دارویی لقمان) بیشترین بازدهی را داشتند. 

والبر، بورس، کدما، زگلدشت، دکوثر، دبالک و فکمند دیگر نمادهای بازار سهام بودند که بیشترین بازدهی را داشتند. 

هفته سبز صنعت دارو

نکته جالب توجه اینکه در میان 10 نماد پربازده 3 نماد دارویی دیده می‌شود. در روز چهارشنبه ارزش معاملات صنعت «مواد و محصولات دارویی» با 24.88 درصد افزایش به 604 میلیارد تومان در بورس و فرابورس رسید. در حال حاضر ارزش بازاری این صنعت در بورس 128 هزار میلیارد تومان و در فرابورس 88 هزار میلیارد تومان است.

بازدهی بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید