بازار سهام در یک نگاه؛

رشد عرضه‌ در بورس/ سهام داران در صف‌های فروش +اینفو

کدخبر: ۴۲۹۰۸۱
روز سه‌شنبه 5 مرداد ارزش صف‌های فروش 18 درصد افزایش یافت و 562 میلیارد تومان شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با نزول 8 هزار و 401 واحدی نسبت به روز دوشنبه به رقم یک میلیون و 314 هزار و 927 واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز با افت 6 هزار و 142 واحدی در سطح 397 هزار و 760 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس 48 واحد پائین آمد و در سطح 19 هزار و 219 واحد قرار گرفت.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز نمادهای «فولاد»، «شستا» و «شپنا» بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند و سه نماد «کگل»، «کچاد» و «وامید» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس سپید صدرنشین است و شستا و برکت در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز لطیف، فگستر و ذوب پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

رشد ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 14 هزار و 2 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌دوشنبه 31 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با رشد 8 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 5 هزار و 588 میلیارد تومان رسید.

افزایش ارزش صف‌های پایانی بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز دوشنبه 0.18 درصد رشد کرد و در رقم 550 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 18 درصد افزایش یافت و 562 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید