بازار سهام متعادل می شود؟

سیگنال منفی به بورس و فرابورس امروز، 22 اسفند

کدخبر: ۴۸۲۴۴۲
اقتصادنیوز: معاملات بازار سهام تهران، امروز 22 اسفندماه 1400 در موقعیتی قرار می گیرد که از نگاه تحلیلگران میل به رفتن به سمت تعادل دارد.
سیگنال منفی به بورس و فرابورس امروز، 22 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در روز نخست هفته چهارم اسفند 1400 با افت بیش از یک درصدی شاخص ها روبه رو بود. شاخص کل بورس همانطور که انتظار میرفت با سیگنال گیری از وین با مسیر کاهشی، روز ابتدایی هفته را آغاز کرد. البته شاخص های عملکردی بازار سهام در روز نخست هفته نیز به نفع فروشندگان بود.

دیروز، روز خاص افت شاخص ها بود. در این روز حقیقی ها خروجی پول سنگینی از بازار سهام را به ثبت رساندند و البته معاملات نشان داد که حقیقی ها در معاملات علاوه بر اینکه خروجی داشتند، در موقعیت فروشنده قرار گرفتند.

سیگنال هایی که بورس و فرابورس را منفی کرد

دیگر شاخص های عملکردی بازار سهام نشان می دهد که توان صف های فروش نسبت به صف های خرید برتری نسبی داشت اما به نظر می رسد بازار در معاملات روز یکشنبه دوباره تا حدی متعادل شود.

البته انتظار تغییر جهت شاخص ها با توجه به موقعیت خریداران در روز یک شنبه اندکی بعید به نظر می رسد اما موقعیت های طرف تقاضا و عرضه نشان می دهد که بازار سهام احتمالا در هفته آخر اسفند با شرایط متعادلی در همان کانال 1.3 میلیون واحد دنبال شود. سیگنال گیری بورس بازان از وین همراه با تحرکات در بازار ارز باعث شد که حقیقی ها با دیده تردید دوباره تغییر استراتژی بدهند. به نظر می رسد رفتارهای هیجانی همچنان در بازار موج می زند.

نظرسنجی اقتصادنیوز: بازار سهام متعادل می شود

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز نیز نشان می دهد که معاملات امروز متاثر از موقعیت خریداران و فروشندگان به سمت تعادل در حرکت باشد. هر چند که با توجه به فشار عرضه ها انتظار تغییر جهت شاخص کل بورس در این روز سخت و بعید می نمایاند اما در مجموع تحلیلگران و فعالان بورس از شرایط متعادل بازار در روز یکشنبه خبر می دهند. با این وصف شاخص های عملکردی بازار سهام دیروز به نفع فروشندگان رقم خورد.

  • سناریت
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید