شپنا در صدر جدول خروج پول حقیقی؛

بحران خروج سرمایه از بورس

کدخبر: ۵۰۶۶۴۵
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 663 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 332 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 12 درصد داشته است.
بحران خروج سرمایه از بورس

به گزارش اقتصادنیوز، در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر پول حقیقی از بورس خارج شد اما میزان سرمایه خروجی کمتر از هفته پیشین بود. 

خروج پول حقیقی از بازار سهام

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که در تمامی روزهای کاری هفته پیش شاهد خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم. روز شنبه، روند خروج پول حقیقی ادامه داشت و 583 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه 229 میلیارد تومان خارج شد و روز دوشنبه ارزش سرمایه حقیقی خروجی 264 میلیارد تومان بود.

روز سه‌شنبه باز هم پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی 225 میلیارد تومان شد. روز چهارشنبه نیز 362 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد.

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 663 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 332 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 12 درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی

در هفته اخیر بیشترین خروج پول به سهام شپنا اختصاص داشت و پس از آن بپاس در رتبه‌ بعدی بود. بیشترین خروج پول حقیقی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به شپنا تعلق داشت. روز یکشنبه نیز به بپاس اختصاص داشت و روز سه‌شنبه افق در صدر بود. 

در هفته اخیر گروه‌ بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت. نمادهای پالایشی گروه فراورده‌های نفتی و کک، فلزات اساسی و بیمه و صندوق‌های بازنشستگی نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید