آمار هفتگی معاملات بازار سهام؛

هفته خودرویی بورس تهران / سه روز صعودی متوالی ارزش معاملات

کدخبر: ۵۱۷۱۷۶
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 303 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 639 میلیاردی هفته پیشین، افت 9 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، هر چند میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود اما روند تغییرات ارزش معاملات سهام در هفته اخیر رو به افزایش بود و سه روز صعودی را پشت سر گذاشت. در اولین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد سهام 3 هزار و 141 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 88 میلیارد شد و روز دوشنبه به 3 هزار و 199 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 255 میلیارد تومان بود و روز چهارشنبه با رشد 27 درصدی به 4 هزار و 136 میلیارد تومان افزایش یافت که بالاترین رقم در 40 روز کاری اخیر است.

در این هفته خساپا صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز بیشترین حجم معاملات بورس تهران به نماد دی (بانک دی) اختصاص داشت. 

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 34 هزار و 891 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت 13 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 66 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید