پیش بینی بورس فردا 26 مهر 1401 / ترمز افت کشیده شد

کدخبر: ۵۲۸۲۱۸
اقتصادنیوز: در یک ساعت پایانی بورس امروز، ترمز افت کشیده شد و بازار با تقاضای نسبتا خوبی مواجه شد و کندل‌ها عدم افت برای روزهای کاری هفته آینده را نوید می‌دادند.
پیش بینی بورس فردا 26 مهر 1401 / ترمز افت کشیده شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بورس تهران روز دوشنبه این قدر بی رمق بود که می‌شد بازار را به عنوان یک روز تعطیل در نظر گرفت. نماد ایران خودرو که به عنوان لیدر سنتی بازار تلقی می‌شود، ارزش معاملاتی حدود 21 میلیارد تومانی داشت. نمادی که در روزهای بد بازار هم دو برابر این رقم مورد معامله قرار می‌گر فت. 

شاخص بورس تهران در روز گذشته در نیمه اول با افت همراه شد و در نیمه دوم کمی از این افت را جبران کرد تا در نهایت با افت 198 واحد همراه شود و باز همه چیز را به روز بعد موکول کند.

از منظر تکنیکالی با توجه به افت دو روز گذشته این انتظار برای بازار می‌رفت تا روز دوشنبه را هم با افت به پایان ببرد و شاخص یکبار دیگر به محدوده یک میلیون 300 هزار واحدی برسد. به این خاطر اهالی بازار سرمایه در نیمه نخست بازار شاهد این موضوع بودند اما در یک ساعت پایانی بازار ترمز افت کشیده شد و بازار با تقاضای نسبتا خوبی مواجه شد و کندل‌ها عدم افت برای روزهای کاری هفته آینده را نوید می‌دادند.

پیش بینی بورس

در جریان معاملات روز دوشنبه نماد ولشرق که از ابتدای مهرماه بازدهی بیش از 50 درصدی را برای خود ثبت کرده بود در یک حرکت از صف فروش منفی 6 درصدی به صف خرید مثبت 6 درصدی رسید و یک بازدهی 14 درصدی را برای خریداران ایجاد کرد.

اما چیزی که برای بازار مشخص است این است که شاخص پشت خط روند صعودی شکسته شده و بالاتر از سطح حمایتی که فیبوناچی به آن معتقد است قرار گرفته تا از مسائل پیش آمده این روزها فراری شده و به محدوده های نزدیک به خروج از هیجان فروش در اندیکاتورها پناه ببرد تا شاید کمی اوضاع را بهتر ببیند و به مسیر بازدهی برگردد.

از منظر تکنیکالی همه موارد روزهای قبل همچنان پابرجا است و در دیگاه بلندمدت‌تر می‌توان از این نمودارها به عنوان نقطه ورود نام برد. اما به دلیل ابهامات زیاد جریان کلی اقتصاد کشور فعلا باید به افت بازار به اندازه رشد بازار وزن داد.

پیش بینی بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید