سیگنال مهم به بورس /مثلث افزایشی در بازار سهام

کدخبر: ۵۲۹۴۳۴
تحلیلگران معتقدند که بازار در شرایط خوب و ارزنده ای است و قرار گرفتن در سمت فروشنده، تصمیم درستی در شرایط کنونی نیست ولی بازار سهام از کمبود نقدینگی رنج می برد در این شرایط باید بررسی کرد که گزارشات خوب منتشر شده می توانند پول های گریخته از بازار سهام را ترغیب به بازگشت کنند؟
سیگنال مهم به بورس /مثلث افزایشی در بازار سهام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بعد از انتشار گزارشات خوب گروه پالایشگاهی که تایید کننده ارزندگی این گروه بود، گزارشات خودرو، خزامیا و وبملت هم به کدال رسید.

با انتشار گزارشات مناسب از سهام لیدر گروه پالایشی، خودرویی و بانکی می توان گفت که مثلث افزایشی بازار در حال تکمیل است. گروه پالایشی، خودرویی و بانکی لیدرهای اصلی بازار هستند که از هفته گذشته تا کنون گزارشات مناسبی را روانه کدال کرده اند، با گزارشات مناسب این گروه ها به نظر می رسد که بازار در حال تکمیلی مثلث افزایشی خود است.

تحلیلگران معتقدند که بازار در شرایط خوب و ارزنده ای است و قرار گرفتن در سمت فروشنده، تصمیم درستی در شرایط کنونی نیست ولی بازار سهام از کمبود نقدینگی رنج می برد در این شرایط باید بررسی کرد که گزارشات خوب منتشر شده می توانند پول های گریخته از بازار سهام را ترغیب به بازگشت کنند؟ و این گزارشات می تواند سوخت حرکت صعودی شاخص کل را تامین کند یا خیر؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید