آمار معاملات هفتگی بازار سهام؛

رونق معاملات و رشد فروش در بورس تهران

کدخبر: ۵۳۰۳۰۵
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 396 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم هزار و 917 میلیاردی هفته پیشین، رشد 25 درصدی داشته است. در اولین هفته کاری آبان ماه بازار با مازاد عرضه مواجه بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر بیشتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 101 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 303 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 409 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به 2 هزار و 301 میلیارد تومان کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد به بیشترین رقم هفته رسید و 2 هزار و 866 میلیارد تومان بود. 

روز شنبه شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز یکشنبه حکشتی بیشترین ارزش معاملات را داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نماد شبندر بیشترین ارزش معاملات را داشت.

روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات بازار به وبملت تعلق داشت. 

بیشترین حجم معاملات بورس تهران در روزهای شنبه تا سه‌شنبه به نماد دی (بانک دی) اختصاص داشت. روز چهارشنبه نیز خساپا صدرنشین بود بیشترین حجم معاملات را داشت. 

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 37 هزار و 515 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد 12 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 75 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

معاملات خرد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید