آمار معاملات هفتگی بازار سهام؛

فراز و فرود ارزش معاملات بورس در هفته صعودی بازار

کدخبر: ۵۳۱۹۵۹
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 566 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 396 میلیاردی هفته پیشین، رشد 7 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر بیشتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 831 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 459 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 491 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به 2 هزار و 681 میلیارد تومان افزایش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد به کمترین رقم هفته رسید و 2 هزار و 369 میلیارد تومان بود. 

روز شنبه فارس (شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روز یکشنبه فولاد (فولاد مبارکه) بیشترین ارزش معاملات را داشت و بیشترین حج معاملات به نماد دی (بانک دی) تعلق داشت.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نماد شبندر بیشترین ارزش معاملات را داشت و شستا بیشترین حجم معاملات. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات بازار به خزامیا تعلق داشت و شستا بیشترین حجم معاملات بورس تهران را داشت.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 32 هزار و 765 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت 13 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 60 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید