گزارش «اقتصادنیوز» از ارزش معاملات بازار ثانویه؛

رونق معاملات بورس در هفته صعود شاخص‌ها

کدخبر: ۵۴۱۷۲۶
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 515 میلیاردی هفته پیشین، رشد 32 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام به سطوح بالاتری رسید و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود. رشد معاملات خرد با رشد شاخص کل و توقف روند خروج پول حقیقی از بازار همزمان بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 966 میلیارد تومان رسید. روز یکشنبه 3 هزار  و 703 میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم 4 هزار و 590 میلیارد تومان بالغ شد. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 6 هزار و 242 میلیارد تومان رسید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 820 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 515 میلیاردی هفته پیشین، رشد 32 درصدی داشته است. بدین ترتیب شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم. 

در هفته اخیر نمادهای خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات به خگستر، خبهمن، ورنا، خودرو و خساپا اختصاص داشت.

در جدول حجم معاملات نیز، در روز شنبه خساپا پیشتاز بود اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه دی و خبهمن در صدر بودند و در دو روز پایانی هفته شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید