خبرهای جدید از کدال/تصویب پیشنهاد افزایش سرمایه غپونه

کدخبر: ۵۴۲۶۴۶
نماد غپونه اعلام کرد پیشنهاد افزایش سرمایه 56 درصدی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و عدم خروج نقدینگی را به تصویب رسانده است.
خبرهای جدید از کدال/تصویب پیشنهاد افزایش سرمایه غپونه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد ثپردیس از برگزاری مناقصه عمومی جهت تهیه مصالح و اجرای کلیه عملیات بعد از اسکلت تا مرحله بهره برداری (بلوک B) پروژه باران1 واقع در فاز 3 شهر جدید پردیس خبر داد.

شرکت توسعه صنایع و معادن  کوثر  در خصوص جزئیات املاک و مستغلات خود شفاف سازی نمود.

نماد فزرین هم شرکت در مزایده عمومی پروانه های اکتشاف استان اردبیل را مطرح کرده است.

فنفت نیز دلایل تغییر بیش از 30 درصدی سود عملیاتی را تغییرت در حجم و نرخ فروش محصولات اعلام کرد.

اما نماد شمواد نیز شرکت بیان داشت  با توجه به تغییر نرخ فروش نسبت به ماه های گذشته، نوع اطلاعیه از گروه الف به گروه ب تغییر یافت.

همچنین شپلی از تمدید قرارداد مرتبط با خرید دی تی ام مذاب تا 29 اسفند 1401 خبر داد.

خعمرا بیان هم کرد عمده کاهش سود افزایش هزینه های پرسنلی با توجه به مصوبه شورای عالی کار و افزایش در سایر هزینه های عمومی ناشی از افزایش سطح عمومی قیمت ها می باشد.

اما شرکت گروه مپنا از انعقاد قرارداد طراحی،مهندسی،خرید،حمل،نصب و راه اندازی تجهیزات دو واحد گازی  MGT-70  با ظرفیت کلی 324 مگاوات در شرایط ایزو خبر داده است همچنین این شرکت بیان نمود عمده دلایل افزایش تغییرات 30 درصدی سود (زیان) عملیاتی را ناشی از اجرای پروژه احداث نیروگاه های جنوب 2، سمنان، حلب سوریه و مقیاس متوسط زاهدان بوده است.

همچنین نماد ولبهمن اعلام کرد طی برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و عدم طرح سوالات از جانب سهامداران در سامانه تدان تاکنون تغییر با اهمیتی در عملکرد و وضعیت مالی شرکت رخ نداده  و نوسان قیمت سهام در روزهای اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار و تحلیل و تصمیم سرمایه گذاران بوده است.

اما نماد وثنو واریز سود سهامدان حقیقی دارای کد سجام را از تاریخ 3 تیر ماه 1402 و سهامداران حقوقی را از تاریخ 15 مرداد ماه 1402 اعلام کرده است.

حتوکا نیز عنوان کرد افزایش سرمایه 258 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

 همچنین نماد غپونه اعلام کرد پیشنهاد افزایش سرمایه 56 درصدی از محل سود انباشته  به منظور اصلاح ساختار مالی و عدم خروج نقدینگی را به تصویب رسانده است.

نماد تفارس هم  عنوان کرد افزایش سرمایه 200 درصدی از محل آورده نقدی سهامداران مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.

نماد های درازک و ولتجار اعلام کردند افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی را به تصویب رساندند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید