گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

افزایش هزار درصدی خروج سهامداران از بورس+نمودار

کدخبر: ۵۴۳۳۵۶
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر 84 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 17 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، در ابتدای هفته اخیر پس از یک روز وقفه، بار دیگر پول حقیقی وارد بازار شد. ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز شنبه 4 میلیارد تومان بود. روز یکشنبه نیز این روند ادامه داشت و 176 میلیارد تومان به بازار وارد شد. 

روز دوشنبه روند خروج پول از سر گرفته شد و 153 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز 98 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد. روز چهارشنبه بار دیگر پول حقیقی خارج شد و خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بورس تهران 13 میلیارد تومان شد. 

در مجموع کل هفته اخیر 84 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 17 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین هزار و 114 درصد افزایش یافته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین ورود پول در روز شنبه به نماد قاسم اختصاص داشت و در مقابل خودرو، شپنا، فولاد، شبندر و شستا بیشترین خروج پول را داشتند. 

بیشترین ورود پول حقیقی در روز یکشنبه به فارس اختصاص داشت و بیشترین خروج به آریان، بالبر و خودرو تعلق داشت. روز دوشنبه خودرو و خساپا بیشترین خروج را داشتند و پارس، وسدید و فارس بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز سه‌شنبه فارس به صدر جدول خروج پول رفت و روز چهارشنبه نیز آریان، رفاه، وغدیر، شستا و فارس بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. در مقابل وبانک، وپاسار و وبصادر بیشترین ورود پول را داشتند. 

 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید